مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-06بين الملل

انتقاد عضو کنگره آمریکا از تداوم حمایت مالی اوکراین


یک نماینده جمهوری خواه کنگره با انتقاد از سیاست قانون گذاران آمریکایی برای تداوم حمایت مالی از اوکراین، اظهار کرد که آمریکا به منظور قدرت نمایی به روسیه اقدام به براندازی دولت منتخب اوکراین در سال 2014 کرد.

- یک نماینده جمهوری خواه کنگره با انتقاد از سیاست قانون گذاران آمریکایی برای تداوم حمایت مالی از اوکراین، اظهار کرد که آمریکا به منظور قدرت نمایی به روسیه اقدام به براندازی دولت منتخب اوکراین در سال 2014 کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توماس مَسی یکی از اعضای جمهوری خواه کنگره گفت که آمریکا در سال 2014 به منظور قدرت نمایی به روسیه اقدام به براندازی دولت منتخب اوکراین کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که مسی در گفت وگویی در این باره بیان کرد من گفتم این تحریم ها و این قدرت نمایی و این قطعنامه ها پیامدهایی خواهند داشت و خب پیامدهایی نیز داشتند.

مسی افزود، با این وجود، کسی در واشنگتن به سابقه رای ها و تصمیمات خود در قبال این موضوع اقرار نمی کند، حتی اگر به آن واقف باشد.

او همچنین درباره کمک های مالی آمریکا به اوکراین گفت: ما دو برابر مبلغی که به (بازسازی و عمران) تمامی جاده ها و پل هایمان تخصیص می دهیم، به اوکراین پرداخت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو کنگره آمریکا از تداوم حمایت مالی اوکراین

انتقاد عضو کنگره آمریکا از تداوم حمایت مالی اوکراین