مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-14سياسي

جذب 35 عضو هیأت علمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


ریاست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به جذب 35 عضو هیئت علمی در سال جدید برای دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: دانشجومعلم در جامعه و محیط پیرامونی خود آینده انقلاب را تحقق می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی اکبر کجباف، رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم روز دانشجو در پردیس شهید باهنر اصفهان، اظهار داشت: روز دانشجو در تاریخ دانشگاه های کشور در سال 32 به یاد ماندنی است که به عنوان یک حرکت عظیم مبارزه با استکبار ثبت شده همچنین نشان داده که دانشجو در عرصه سیاست پیشگام بوده و اقدامات او کاربردی است.

وی افزود: توان دانشجو مسؤولان را به واکنش برای اقدامات زیربنایی وادار می کند و امام راحل بر اساس حرکت دانشجویان، آن را انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول نام نهاده که به همین دلیل، شانزدهم آذر روز استکبارستیزی است.

کجباف خاطرنشان کرد: نقش دانشجو به گونه ای است که در عرصه های مختلف، استکبار قصد دارد نقش آن را ضعیف و ناکارآمد کند، شهدایی همچون فخری زاده، تهرانی مقدم و نظایر آن، از دانشجویان دیروز بودند که در جهان ماندگار شدند تا انقلاب را حفظ کنند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان تصریح کرد: دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان قرار است آینده انقلاب را تحقق بخشد، بر اساس سخن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 35 عضو هیأت علمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

جذب 35 عضو هیأت علمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان