مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-16اجتماعي

انجام مطالعات در سدها و رودخانه های لرستان در راستای تقویت ذخایر ژنتیکی


مدیرکل شیلات لرستان با بیان اینکه اساتید دانشگاه لرستان پای کار آمدند و مطالعاتی را در سدها و رودخانه ها انجام دادیم تا ذخایر ژنتیکی را تقویت کنیم، - ایسنا/لرستان مدیرکل شیلات لرستان با بیان اینکه اساتید دانشگاه لرستان پای کار آمدند و مطالعاتی را در سدها و رودخانه ها انجام دادیم تا ذخایر ژنتیکی را تقویت کنیم، گفت: با هماهنگی این دانشگاه گونه ها را مشخص تا این ذخایر ژنتیکی تقویت شوند.

کیارش بیرانوند امروز، بیست و پنجم آذرماه در سومین کنفرانس حفاظت از ماهیان ایران با تاکید بر ماهیان و حوضه آبریز تیگره که در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان به دریا وصل نیست اما یک ظرفیت و شرایط خدادادی دارد و استانی پیشرو در صنعت شیلات است.

وی با بیان اینکه 2450 کیلومتر رودخانه و خروجی آب استان 11 میلیارد متر مکعب در سال است، افزود: علم شیلات را در لرستان بومی سازی کردیم و یکی از پایه های اقتصاد در این استان محسوب می شود.

مدیرکل شیلات لرستان با بیان اینکه 18 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این صنعت فعالیت دارند؛ تولید سالانه شیلات استان را 32 هزار تن عنوان و تصریح کرد: همچنین 200 میلیون قطعه بچه ماهی در سال تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات در سدها و رودخانه های لرستان در راستای تقویت ذخایر ژنتیکی

انجام مطالعات در سدها و رودخانه های لرستان در راستای تقویت ذخایر ژنتیکی