مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-20اقتصادي

5 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در دهه فجر افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از افتتاح 5 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از افتتاح 5 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در دهه فجر امسال خبر داد.

محمود قلی زاده 29 آذر در جمع خبرنگاران گفت: در دهه فجر امسال تعداد 5 پروژه حوزه منابع طبیعی استان با اعتبار بیش از 65 میلیارد ریال به مرحله بهره برداری می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: این پروژه ها شامل اجرای عملیات آبخیزداری، مدیریت روان آب های سطحی و کنترل سیلاب بوده که در شهرستان های سرعین ، کوثر، گرمی، اصلاندوز و اردبیل اجرا شده است.

وی بیان کرد: با افتتاح پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری در دهه فجر در استان 450 نفر از مزایای این پروژها در 5 روستای استان برخوردار خواهند شد.

قلی زاده با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش مردم با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری ادامه داد: امیدواریم با مشارکت مردم در اجرای این پروژه ها گام بلندی در راستای ارتقای سطح منابع طبیعی و آبخیزداری برداریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: پروژه های یادشده با هدف کنترل سیل و رسوب و تقویت پوشش گیاهی، تقویت آب چشمه ها و قنوات، کاهش اثرات خشکسالی و تقویت سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در دهه فجر افتتاح می شود

5 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در دهه فجر افتتاح می شود