مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-25بين الملل

رهبر کره شمالی تصاویر ماهواره ای از «مناطق هدف» و پایگاه های آمریکا را رویت کرد


رسانه دولتی کره شمالی امروز (شنبه) اعلام کرد، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی تصاویر گرفته شده توسط ماهواره جاسوسی جدید این کشور از «مناطق هدف اصلی» از جمله سئول، - رهبر کره شمالی تصاویر ماهواره ای از مناطق هدف و پایگاه های آمریکا را رویت کرد رسانه دولتی کره شمالی امروز (شنبه) اعلام کرد، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تصاویر گرفته شده توسط ماهواره جاسوسی جدید این کشور از مناطق هدف اصلی از جمله سئول، پایتخت کره جنوبی و شهرهایی که پایگاه های نظامی آمریکا را در خود جای داده اند، بررسی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کره شمالی روز سه شنبه این ماهواره را به فضا پرتاب کرد، اما مقامات دفاعی و تحلیلگران کره جنوبی گفتند که قابلیت های آن به طور مستقل تأیید نشده است.

خبرگزاری دولتی کی سی ان ای کره شمالی اعلام کرد، کیم جونگ اون عکس های سئول و دیگر شهرها شامل موکپو، کونسان، پیونگ تک و اوسان را که در آن پایگاه های نظامی آمریکا و کره جنوبی قرار دارند، بررسی کرد.

این تصاویر هنگام عبور ماهواره از فراز شبه جزیره کره در صبح روز جمعه گرفته شده است.

رهبر کره شمالی در جریان بازدید روز جمعه از مرکز کنترل اداره ملی فناوری هوافضا (NATA) در پیونگ یانگ، این عکس ها و همچنین تصاویر برخی مناطق در داخل کره شمالی را بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی تصاویر ماهواره ای از «مناطق هدف» و پایگاه های آمریکا را رویت کرد

رهبر کره شمالی تصاویر ماهواره ای از «مناطق هدف» و پایگاه های آمریکا را رویت کرد