مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-19سياسي

مشاهده نتایج سریع در بهبود زخم های دیابتی با استفاده از فناوری پلاسما


رییس بیمارستان شهید مفتح ورامین گفت: بدون شک با نگاه ویژه سازمان انرژی اتمی ایران به حوزه سلامت، در چهار، پنج سال آینده شاهد یک انقلاب توسط پلاسما و فناوری هسته ای در حوزه سلامت بیماران خواهیم بود.

- رییس بیمارستان شهید مفتح ورامین گفت: بدون شک با نگاه ویژه سازمان انرژی اتمی ایران به حوزه سلامت، در چهار، پنج سال آینده شاهد یک انقلاب توسط پلاسما و فناوری هسته ای در حوزه سلامت بیماران خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن اعلایی فوق تخصص قلب کودکان و رییس بیمارستان شهید مفتح ورامین در گفت وگو با خبرنگار مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص افتتاح نخستین کلینیک زخم این بیمارستان بر پایه فناوری پلاسما، اظهار کرد: بیماری دیابت یکی از شایع ترین بیماری های متابولیک انسان است که در کشور ما حدود 8 تا 10 درصد افراد جامعه به آن مبتلا هستند.

وی افزود: در این زمینه 10 تا 15 درصد این بیماران یعنی حدود 700 تا 800 هزار نفر به مبتلا به زخم دیابتیک می شوند؛ زیرا بدن در ترمیم این زخم ناتوان است.

به همین خاطر در ادامه این بیماران با مشکلات فراوانی از نظر سلامتی و نیز هزینه های درمان این بیماری و زخم به وجود آمده، روبه رو می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده نتایج سریع در بهبود زخم های دیابتی با استفاده از فناوری پلاسما

مشاهده نتایج سریع در بهبود زخم های دیابتی با استفاده از فناوری پلاسما