مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-15سياسي

مسوولان به سیاست های توسعه دریامحور توجه کنند


عمل کردن مسوولان به سیاست های کلی توسعه دریا محور که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند، بخش عظیمی از مسائل اقتصادی کشور را بهبود می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام شهادت مظلومانه صدیقه طاهره زهرای مرضیه، اظهار داشت: از همه عزیزانی که با برپایی موکب و هیأت و فضاسازی شهری تلاش کردند تا فرهنگ فاطمی زنده بماند تشکر ویژه می کنم.

وی افزود: شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای فراجا را جامعه امنیت ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم و برای شفای مجروحان حادثه از درگاه خداوند عافیت و شفای عاجل مسئلت داریم، امام جمعه خارگ افزود: پشت پرده این حرکت ها جهان استکبار است که با ایجاد سازمان های بین المللی برای حاکمیت بر جهان تولید تروریست می کند و خود بر اساس قانون جنگل حق و تو دارد و هر جایی لازم باشد ظلم می کند و از ظالم پشتیبانی می کند.

وی تصریح کرد: نمونه اخیر در وتوی قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه بود که ناکارآمدی و بی مصرفی نهادهای بین الملی را نشان داد و حق و تو تشدید نفرت جهانی را بر علیه آمریکا را دنبال خواهد داشت و آمریکایی ها با داشتن حق و تو نمی تواند جلوی حرکت مقاومت را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان به سیاست های توسعه دریامحور توجه کنند

مسوولان به سیاست های توسعه دریامحور توجه کنند