مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-07سياسي

تقدیم 35 شهید دانشجو مدال افتخار استان زنجان است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان در دوران دفاع مقدس 35 شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی و حفظ آرمان های امام خمینی (ره) کرده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان در دوران دفاع مقدس 35 شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی و حفظ آرمان های امام خمینی (ره) کرده است.

عباس برزگر (پنجشنبه 16 آذرماه) در جمع خبرنگاران، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تبریک فراسیدن 16 آذر به دانشجویان به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، اظهار کرد: 16 آذرماه سالروز شهادت سه دانشجوی قهرمان و استکبارستیز در سال 1332 به دست رژیم وابسته پهلوی در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی که نشانه بیداری دانشجویان بصیر مقابل کودتای آمریکایی علیه خواست و اراده ملت ایران بود و در حال حاضر به نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی و بصیرت و بیداری دانشجویان کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در به ثمر رسیدن و دفاع از انقلاب اسلامی در طول 45 سال گذشته از انقلاب، تصریح کرد: دانشجویان همواره از پیشگامان ایثار و از خودگذشتگی به شمار می روند و در عرصه های مختلف جنگ نرم، سنگر علم و فناوری و دفاع از کیان انقلاب اسلامی با وجود تحریم های ناجوانمردانه دشمنان حضور موثر و هوشمندانه ای داشته و برای کشور ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم 35 شهید دانشجو مدال افتخار استان زنجان است

تقدیم 35 شهید دانشجو مدال افتخار استان زنجان است