مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-21اجتماعي

افزایش محدوده طرح زوج و فرد در تبریز؛ راه حل معضل ترافیک


رییس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی گفت: برای مدیریت سفر در کلانشهر تبریز در وضعیت کنونی گسترش محدوده طرح زوج و فرد می تواند تا حدودی از حجم ترافیک معابر را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون قنبرزاده رییس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی امروز در جلسه شورای ترافیک استان اظهار کرد: برای مدیریت سفر در کلانشهر تبریز در وضعیت کنونی گسترش محدوده طرح زوج و فرد می تواند تا حدودی از حجم ترافیک معابر را کاهش دهد.

وی افزود: با توجه به اظهارات معاون حمل و نقل شهرداری تبریز مبنی بر تضعیف ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر تبریز و افزایش 75 درصدی خودرو نسبت به سال 1395  و عدم تناسب از رده خارج شدن خودروهای فرسوده با خودروهای تولیدی، حجم تردد و ترافیک در معابر شهری نیز تقریباً 2 برابر شده است این درحالی است که شبکه معابر تبریز هیچ تغییر مهمی نداشته است.

   قنبرزاده ادامه داد: با بررسی موضوع در شورای ترافیک استان، کلیات گسترش طرح زوج و فرد مصوب و مقرر شد در اسرع وقت جزییات آن توسط شهرداری پیگیری گردد.

تا این موضوع بتواند تا حدودی از حجم ترافیک شبکه معابر بکاهد.

قنبرزاده تاکید کرد: طرح زوج و فرد یک طرح امتحان پس داده می باشد و در اکثر کشورهای توسعه یافته نیز به عنوان یکی از طرح های موفق در کاهش حجم ترافیک کلانشهر ها مورد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محدوده طرح زوج و فرد در تبریز؛ راه حل معضل ترافیک

افزایش محدوده طرح زوج و فرد در تبریز؛ راه حل معضل ترافیک