مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-11سياسي

رهایی 10 نفر از چوبه دار با تلاش ستاد صبر در استان اردبیل


رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: در 8 ماهه سال جاری با تلاش های ستاد صبر و گذشت اولیای دم، 10 نفر از چوبه دار رهایی یافتند.

- حجت الاسلام سید حسین علوی، رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: از سال 81 فعالیت شوراهای حل اختلاف استان آغاز شده که در ابتدا با شعبه محدود و در قالب مصالحه فعالیت ها آغاز شده و هم اکنون بیش از 114 شعبه مصالحه و رفع اختلاف در حوزه های مختلف فعالیت خود را انجام می دهند.

وی افزود: قانون جدید شورای حل اختلاف در سال 1401 ابلاغ شد و بر اساس همین قانون نام شورای حل اختلاف به توسعه حل اختلاف تغییر یافت چرا که این مرکز صرفا برای حل و فصل دعوی ایجاد نشده است، بلکه مرکز توسعه حل اختلاف در در چندین حوزه مشغول فعالیت است.

داوری و میانجی گری 2 اقدام مهم و اساسی توسعه حل اختلاف استان اردبیل رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل با اشاره به حوزه های فعالیت توسعه حل اختلاف، تاکید کرد: توسعه حل اختلاف در بحث داوری پروانه هایی را صادر کرد و براساس اساسنامه این مراکز داوری، پس از سپری کردن روال خاص، اکنون به داوری در برخی پرونده های مربوطه، می پردازند.

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: میانجی گری در پرونده های کیفری انجام می شود و در میانجی گری برخلاف داوری و ارزیابی کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 10 نفر از چوبه دار با تلاش ستاد صبر در استان اردبیل

رهایی 10 نفر از چوبه دار با تلاش ستاد صبر در استان اردبیل