مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:102023-11-27اقتصادي

استمهال 80درصد بدهی های معوق برنج کاران و باغداران مازندران


باتوجه به گلایه هایی که هم برنج کاران و باغداران مرکبات نسبت به ناتوانی در بازپرداخت برخی از تسهیلات داشتند مقرر شد بخشنامه ای درخصوص استمهال 80درصدی بدهی های معوق تا ابتدای هفته آینده به بانک کشاورزی صادر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی عصر امروز جلسه شورای اقتصاد استان مازندران، اظهار کرد: درباره سقف محدودیت تبادلات ارزی روزانه تجار استان مازندران با کشور روسیه داشتند، مقرر شد بانک مرکزی هفته آینده اصلاحیه ای نسبت به این سقف صادر شود تا تجار با فراغ بال بیشتری فعالیت های تجاری خود از استان به مقصد روسیه انجام دهند.

وی افزود: یکی از پروژه های عقب افتاده استان مازندران مساله تامین مالی نیروگاه بود که 175 میلیون یورو ال سی مربوط به نیروگاه هم با طرف چینی گشایش شد که این پروژه هم به زودی پس از اولین واریزها وارد فعالیت اجرایی خواهد شد.

خاندوزی ادامه داد: مولدسازی هم بخش دیگری از ظرفیت های استان مازندران بوده  که باتوجه به تفویض اختیار به استانداران اعلام شد از این ظرفیت برای پروژه های عقب افتاده استان بهره گیری شود که ضرورت دارد سریع تر تامین مالی شود.

وزیر اقتصاد و امور دارایی تصریح کرد: در موضوعات مربوط به کشاورزی، باتوجه به گلایه هایی که هم برنج کاران و باغدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمهال 80درصد بدهی های معوق برنج کاران و باغداران مازندران

استمهال 80درصد بدهی های معوق برنج کاران و باغداران مازندران