مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-14سياسي

تصویب بودجه نظامی رکوردشکن 886 میلیارد دلاری در سنای آمریکا


سنای آمریکا پس از تصویب قانون سالانه «مجوز دفاع ملی» در روز چهارشنبه، مجوز 886 میلیارد دلار بودجه نظامی برای سال 2024 را صادر کرد.

- سنای آمریکا پس از تصویب قانون سالانه مجوز دفاع ملی در روز چهارشنبه، مجوز 886 میلیارد دلار بودجه نظامی برای سال 2024 را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این لایحه 3000 صفحه ای که باید تصویب شود، از حمایت قوی دو حزبی در مجلس سنای آمریکا برخوردار شد و با 87 رأی موافق در مقابل 13 رأی مخالف، از این مجلس کنگره خارج شد.

این لایحه اکنون به دست مجلس نمایندگان می رسد و پیش بینی می شود که لایحه قبل از رفتن قانونگذاران به خانه برای تعطیلات در روز پنجشنبه، بررسی شود.

سنای تحت کنترل دموکرات ها، مسائل اجتماعی مهم از نظر قانون گذاران محافظه کار را کنار گذاشت و از گنجاندن مقررات محدودکننده دسترسی به سقط جنین و محدود کردن درمان تراجنسیتی ها برای سربازان و خانواده هایشان که در نسخه مجلس نمایندگان در اوایل امسال تصویب شده، خودداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک پست، این لایحه همچنین بخش 702 قانون نظارت بر اطلاعات خارجی را تا 19 آوریل تمدید می کند.

این مجوز نظارتی، که امکان نظارت بدون چون و چرا از خارجی ها در ایالات متحده را فراهم می کند، قرار بود در پایان دسامبر منقضی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه نظامی رکوردشکن 886 میلیارد دلاری در سنای آمریکا

تصویب بودجه نظامی رکوردشکن 886 میلیارد دلاری در سنای آمریکا