مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-09سياسي

خانه های خلاق صنایع فرهنگی توسعه پیدا کند


دبیر شورای عالی فرهنگی عمومی کشور با بیان اینکه باید به سمت توسعه خانه های خلاق صنایع فرهنگی برویم گفت: در حوزه صنایع فرهنگی بیشترین و بهترین کمک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید مجید امامی دبیر شورای عالی فرهنگی عمومی کشور ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان در سالن شهدای استانداری اظهار کرد: رسیدن به موفقیت و برنامه ها موانعی دارد که با کمک مردم و مسؤولان باید به دنبال آن باشیم.

وی با بیان اینکه باید ابتدا هویت جمعی که در شهرستان وجود دارد را سنجید، گفت: شورای فرهنگ عمومی باید مرکز زیست بوم فرهنگی باشد و این زیست بوم گرایی نکته مهمی است که در احیای سنت ازدواج سالم، ساده و بهنگام مؤثر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه تا زیست بوم خانواده در استان کشف نشود، نمی توان تصمیمی گرفت، بیان کرد: برای نیازهای کشور باید برنامه محوری تهیه شده و برنامه ها را گام به گام پیگیری کنیم که در این راستا باید از دستگاه ها حمایت کرده و همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت هفته های فرهنگی استان ها انجام شده است، گفت: ایجاد هفته فرهنگی برای هر استان احیای شادی در استان هاست که نشاط سرمایه اجتماعی را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های خلاق صنایع فرهنگی توسعه پیدا کند

خانه های خلاق صنایع فرهنگی توسعه پیدا کند