مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-06سياسي

روایت ناتمام جانبازی که فقط 14 سال سن داشت


مراسم رونمایی از کتاب خاطرات جانباز شهید سرهنگ قاسمی با عنوان (من فقط 14 سال داشتم) امروز در سالن اجتماعات گلزار شهدای کوهیخیل جویبار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، مراسم رونمایی از کتاب خاطرات جانباز شهید سرهنگ قاسمی با عنوان (من فقط 14 سال داشتم) امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات گلزار شهدای کوهیخیل جویبار برگزار شد.

حجت الاسلام یدالله غلامی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام امام و شهدا بیان کرد: خوشبختانه در تمام جنگ هایی که به ما تحمیل شده بود پیروزی ملت ایران و انقلاب اسلامی رقم خورده و تاریخ این واقعیت و حقیقت را به نسل های آینده با همت نویسندگان منتقل خواهد کرد.

وی اظهار کرد: دشمن در جنگ تحمیلی به امید اینکه در کوتاه ترین مدت و با کمترین تلفات به هدف اصلی خود که همانا تجزیه ایران و صاحب شدن اروند و شکست نظام نوپای جمهوری اسلامی بود به پیش آمد و با اینکه ما هیچ گونه آمادگی برای چنین جنگی را نداشتیم انقلاب کردیم و غرب و شرق را نفی کرده و به پیروزی رسیدیم.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه هدف دشمن از جنگ فرهنگی و عقیدتی نیز براندازی جمهوری اسلامی ایران بود و حتی در جنگ اقتصادی نیز که سعی کرد با تحریم های اقتصادی مردم را در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار دهد با شکست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ناتمام جانبازی که فقط 14 سال سن داشت

روایت ناتمام جانبازی که فقط 14 سال سن داشت