مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-05اقتصادي

بررسی اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه


اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه لازم بوده تا شاهد کاهش بار ترافیکی و استفاده بهینه از حمل ونقل عمومی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، نقی کریمی رییس شورای شهر ارومیه اظهار داشت: اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه لازم بوده تا شاهد کاهش بار ترافیکی و استفاده بهینه از حمل ونقل عمومی باشیم.

وی گفت: اتمام طرح های نیمه تمام در حوزه های عمرانی و بهبود وضعیت پروژه های در دست اجرا، از اولویت های بودجه 1403 است که باید مدیریت شهری در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشد.

نقی کریمی افزود: تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان و برخی تقاطع های در دست احداث، آزادسازی معابر، تکمیل آسفالت شهری و تکمیل پروژهای جدول گذاری از جمله طرح هایی است که در سال آینده نیز دنبال می شود.

وی اضافه کرد: ضمن تعیین سقف بدهی شهرداری ارومیه به اشخاص حقیقی و حقوقی از سوی شهرداری؛ پروژه های نیمه تمام نیز در حال احصاست تا در بودجه 1403 اعتبار مربوط به آنها پیش بینی شود.

کریمی با اشاره بر لزوم اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه اظهار کرد: نصب دوربین های ترافیکی برای کنترل طرح زوج و فرد معابر شهری و اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل در جهت کاهش بار ترافیکی و استفاده بهینه از حمل و نقل عمومی، مواردی است که باید از سوی دستگاه های دخیل شهری مورد بررسی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه

بررسی اجرای طرح زوج و فرد گسترده در ارومیه