مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-19بين الملل

انصارالله: حمله به یمن، به جنگ منطقه ای و بین المللی منجر می شود


سخنگوی جنبش انصارالله به آمریکا و کشورهای غربی هشدار داد که عملیات مستقیم علیه یمن، به جنگ منطقه ای و بین المللی بدل خواهد شد که آثار فاجعه بار آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که ائتلاف آمریکایی-اسراییلی، هیچ تأثیری در عملیاتهای نیروهای مسلح این کشور در دریای سرخ ندارد.

عبدالسلام با اشاره به اینکه هدف از این ائتلاف، حمایت از رژیم صهیونیستی است، هشدار داد: هر عملیات مستقیم علیه یمن، موجب گسترش جنگ شده و به یک جنگ منطقه ای و بین المللی بدل خواهد شد که آثار فاجعه بار آن، غیر قابل تصور است.

ارتش یمن بعد از حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسراییلی یا کشتی هایی را که مقصد آن ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

شبکه خبری المسیره به نقل از این مقام یمنی گزارش داد، از روز نخست عملیات نیروهای یمنی در دریای سرخ، ناوچه های انگلیس، فرانسه و آمریکا تلاش داشتند موشکها و پهپادهای ما را سرنگون کنند.

وی همچنین گفت: توقف کشتیرانی در دریاهای سرخ و عرب، فشاری از سوی آمریکا و غرب است تا موجب مشارکت [سایر کشورها] در ائتلاف حمایت از اسراییل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: حمله به یمن، به جنگ منطقه ای و بین المللی منجر می شود

انصارالله: حمله به یمن، به جنگ منطقه ای و بین المللی منجر می شود