مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-15سياسي

تاکید امام جمعه رشت بر لزوم برخورد دستگاه قضا با مدیران فاسد


امام جمعه رشت، از دستگاه های نظارتی و قضایی خواست ریشه ای فساد را بخشکانند و تاکید کرد: قوه قضاییه با مدیران فاسد برخورد جدی داشته باشد و به جایگاه آنان توجه نکند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، از دستگاه های نظارتی و قضایی خواست ریشه ای فساد را بخشکانند و تاکید کرد: قوه قضاییه با مدیران فاسد برخورد جدی داشته باشد و به جایگاه آنان توجه نکند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 24 آذرماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با انتقاد از عملکرد سازمان ملل در طول سال های فعالیت و مسئله حق وتو، اظهار کرد: سازمان ملل هیچ سودی برای کشورها نداشته است.

وی با بیان اینکه سازمان ملل بعد از هشت سال جنگ تحمیلی، سرانجام عراق را به عنوان آغازگر جنگ اعلام کرد، افزود: اخیرا نیز ماده 99 منشور سازمان ملل متحد در دستور کار قرار گرفت که نشان دهنده شرایط بحرانی غزه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به تشکیل جلسه فوری شورای امنیت با تاکید دبیرکل سازمان ملل، عنوان کرد: با موافقت اعضای شورای امنیت، توقف جنگ در غزه اعلام شد، اما آمریکا آن را وتو کرد.

امام جمعه رشت، حق وتو را ادامه رویه استکبار و استعمار دانست و تصریح کرد: حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی موجب شده که نفرت ملت ها از شیطان بزرگ روز به روز بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه رشت بر لزوم برخورد دستگاه قضا با مدیران فاسد

تاکید امام جمعه رشت بر لزوم برخورد دستگاه قضا با مدیران فاسد