مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-14بين الملل

فاکتور سنگین بی بی و سکته اقتصادی بایدن


نبرد نابرابر رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوارغزه و طولانی شدن جنگ به تدریج سبب کاهش حمایت مالی از سوی آمریکا و هم پیمانان آن و مغروض شدن هر چه بیشتر رژیم غاصب فلسطین را فراهم آورده است به طوری که هزینه هر روز جنگ برای اشغالگران بیش از یک میلیون دلار تمام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین محمدی فومنی، تحلیلگر حوزه روابط بین الملل در یادداشتی نوشت: برای آمریکا که بزرگ ترین بدهکار بانکی در جهان است، حمایت مالی از نبرد غزه دستاوردی در بلند مدت نخواهد داشت، زیرا دنیای سرمایه داری همواره به دنبال سود و منفعت بوده و تحمل عواقب بد اقتصادی را ندارند.

این درحالی است که مردم و مالیات دهندگان در اروپا و به ویژه آمریکا، پرداخت هزینه جنگ در غزه را مالیات خود برای رژیم اشغالگر می دانند که سبب خشم آنان شده است.

رییس اداره مدیریت و بودجه کاخ سفید گفت: تا پایان سال منابع آمریکا برای تجهیز جنگ اوکراین تمام خواهد شد و برای تامین بودجه مورد نیاز، هیچ چراغ جادویی وجود ندارد.

پول نداریم و تقریبا زمانی هم برای مان نمانده است.

دولت جو بایدن نیز به رهبران کنگره آمریکا هشدار داد دیگر پولی برای کمک به جنگ اوکراین ندارند و این مسأله می تواند منجر به فروپاشی اقتصادی و نظامی اوکراین و شکست این کشور در برابر روسیه شود و این اتفاق برای رژیم جعلی نیز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاکتور سنگین بی بی و سکته اقتصادی بایدن

فاکتور سنگین بی بی و سکته اقتصادی بایدن