مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-06سياسي

آغاز همکاری های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اتحادیه اروپا


نشست فعال سازی همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اتحادیه اروپا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نشست فعال سازی همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اتحادیه اروپا با حضور علیرضا رهایی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ناصر کنعانی رایزن علمی جمهوری اسلامی در اتحادیه اروپا، محمد محمدی مسعودی مدیر کل بورس وزارت عتف و روح اله باقرزاده مدیر همکاری های علمی و بین المللی برگزار شد.

در این نشست، مکانیزیم های فعال سازی همکاری های علمی با کشورهای عضو اتحادیه اروپا و به صورت خاص با کشورهای فرانسه آلمان، بلژیک و ایتالیا با توجه به شرایط سیاسی موجود و استفاده از ظرفیت های دیپلماسی علمی بررسی شد.

همچنین درباره پیشنهاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای افزایش بهره برداری موثر و مأموریت محور دانشجویان دکتری و اساتید این دانشگاه، از بورس های تحقیقاتی وزارت عتف، بحث و تبادل نظر شد.

 همچنین تبادل برنامه های همکاری های علمی بازنگری شده معاونت امور بین الملل دانشگاه با وزارت عتف و رایزن علمی در راستای شکل گیری همکاری های علمی تخصصی با دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی اتحادیه اروپا از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اتحادیه اروپا

آغاز همکاری های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اتحادیه اروپا