مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 07:052023-12-12بين الملل

تلاش آمریکا برای استقرار نیروهایش در مرز لبنان


رسانه های عربی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با هدف کاهش تنش با حزب الله لبنان خواستار استقرار نیروهای فرانسوی و آمریکایی در نقاط مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، رسانه های عربی امروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که اسراییل برای خودداری از تشدید درگیری نظامی با نیروهای حزب الله در نقاط مرزی با تن دادن به شروط حزب الله در کنترل برخی نقاط دیده بانی مرزی، حضور نیروهای نظامی فرانسه را مشروط به استقرار نظامیان آمریکایی در نوار مرزی کرده است.

این رسانه ها به نقل از منابع خود گزارش دادند که اسراییل موافقت کرده است که حزب الله لبنان تعدادی از نقاط دیده بانی خود را در نوار مرزی با فلسطین اشغالی حفظ کند، اما این شرط در صورتی اجرایی خواهد شد که ارتش لبنان و نیروهای فرانسوی در نقاط مرزی مستقر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های عربی، اسراییل همچنین خواستار آن است که ارتش لبنان به تنهایی در جنوب این کشور حضور نظامی داشته باشد.

در همین زمینه، این رسانه ها گزارش دادند که آمریکا در حال برنامه ریزی برای استقرار نیرو در مرز بین اسراییل و لبنان است، زیرا واشنگتن بر این باور است با استقرار نیروهای نظامی در نوار مرزی از تشدید تنش میان حزب الله و اسراییل جلوگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آمریکا برای استقرار نیروهایش در مرز لبنان

تلاش آمریکا برای استقرار نیروهایش در مرز لبنان