مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-29حوادث

محاکمه تازه داماد به اتهام قتل کینه جومانه


دستگیری ضاربان محیطبان در اردستان/ شهردار لواسان دستگیر شد/ مرد همسایه در یک قدمی قصاص چشم/ خانم دکتر قلابی دستگیر شد/ محاکمه تازه داماد به اتهام قتل کینه جومانه/ دزد گردنبند 200 میلیونی آشنا بود/ نزاع مرگبار دو کارتن خواب - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه هشتم آذرماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  دستگیری ضاربان محیطبان در اردستان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان از دستگیری شکارچیان متخلف که با خودرو موجب آسیب شدید به یکی از محیطبانان شهرستان اردستان شده بودند، خبر داد.

بیشتر بخوانید شهردار لواسان دستگیر شد یک منبع آگاه از بازداشت شهردار لواسان با اتهامات مالی خبر داد.

بیشتر بخوانید مرد همسایه در یک قدمی قصاص چشم حکم قصاص چشم مرد جوانی که در جریان درگیری با همسایه اش، او را کور کرده در یک قدمی اجرا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید خانم دکتر قلابی دستگیر شد زن جوانی که با راه اندازی یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت سلامت مردم را به خطر انداخته بود از سوی پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید محاکمه تازه داماد به اتهام قتل کینه جومانه پسر جوانی که به خاطر یک اختلاف قدیمی دوستش را در جشن تولد برادرزاده اش به قتل رسانده بود بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه تازه داماد به اتهام قتل کینه جومانه

محاکمه تازه داماد به اتهام قتل کینه جومانه