مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-20اجتماعي

بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 24 استان


سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش باران و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و وآبگرفتگی معابر همچنین احتمال آسیب به محصولات کشاورزی در 24 استان هشدار داد.

- سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش باران و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و وآبگرفتگی معابر همچنین احتمال آسیب به محصولات کشاورزی در 24 استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای سطح زرد از بارش باران، در نواحی گرمسیر، وقوع رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش نسبی دما، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کولاک و در نقاط مستعد گردوخاک و از بارش باران، در نواحی گرمسیر رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش نسبی دما، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کولاک و در نقاط مستعد گردوخاک از جمعه تا یکشنبه (1 تا 3 دی) خبر داد.

این شرایط جوی روز جمعه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، نیمه جنوبی اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، ایلام، خوزستان، همدان، شمال مرکزی و ارتفاعات استان های قزوین، البرز و تهران، شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، نیمه جنوبی اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و نیمه غربی اصفهان، جنوب سمنان، خراسان رضوی، بوشهر، نیمه شمالی فارس، جنوب یزد، شمال غرب کرمان و ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 24 استان

بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 24 استان