مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 22:202023-11-30سياسي

بیش از هفتاد روحانی در حشدالشعبی شهید شدند


رییس توجیه العقائدی حشدالشعبی گفت: حشدالشعبی در راه دفاع از عقیده و بنیه ایمانی تشکیل شد و در این مسیر شهدای متعددی را تقدیم کرد و در میان این شهدا بیش از هفتاد روحانی به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد الحیدری در دیدار های جداگانه با آیات سبحانی، نوری همدانی و حسینی بوشهری در قم اظهار داشت: حشدالشعبی پس از فتوای آیت الله سیدعلی سیستانی در خصوص جهاد با گروه تروریستی داعش در سال 2014، با ایده و نظر سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق تاسیس شد.

وی یادآور شد: حشدالشعبی در راه دفاع از عقیده و بنیه ایمانی تشکیل شد و در این مسیر شهدای متعددی را تقدیم کرد و در میان این شهدا بیش از هفتاد روحانی به شهادت رسیدند.

الحیدری در ادامه تصریح کرد: بدین منظور در دل حشدالشعبی مدیریت توجیه العقائدی تاسیس شد که این مدیریت، عهده دار ماموریت تربیت فرهنگی، ایمانی، اعتقادی، اخلاقی و قرآنی عموم نیرو های این گروه مردمی است.

رییس توجیه العقائدی حشدالشعبی با بیان اینکه امروز می توانیم حشدالشعبی را به عنوان امید ملت عراق در عموم جامعه قلمداد کنیم، ابراز داشت: این امید امروز به جایی می رسد که حشدالشعبی توانایی مواجهه با تعدی های خارجی و تهدیدات داخلی برای حفظ عراق را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هفتاد روحانی در حشدالشعبی شهید شدند

بیش از هفتاد روحانی در حشدالشعبی شهید شدند