مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-19سياسي

آغاز نخستین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی در ایلام


نخستین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی استان ایلام با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام آغاز شد.

- ایسنا/ایلام نخستین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی استان ایلام با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام آغاز شد.

محمدسبحان حسنی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در آیین افتتاحیه این رویداد اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین بر برگزاری کرسی های آزاداندیشی تاکید دارند و همواره از برگزاری چنین برنامه های حمایت کرده اند.

حسنی با بیان اینکه برگزاری کرسی های آزاداندیشی موجب پویایی دانشگاه ها می شود، افزود: در کرسی های آزاداندیشی نباید حاشیه ها بر متن و اصل موضوع که حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی جامعه است؛ غلبه کند.

معاون استاندار ایلام با قدردانی از بانیان برگزاری این رویداد در دانشگاه پیام نور ایلام، خاطرنشان کرد: کرسی های آزاداندیشی فراهم کردن زمینه ایجاد یک فضا برای گفت و شنود بین دانشجویان، اساتید و صاحبنظران است که از طریق آن نیازهای جامعه احصا می شود.

وی با تاکید بر استمرار کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه های استان، گفت: از دلِ این کرسی های آزاداندیشی راهکارهای جدید برای حل مشکلات جامعه ارائه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی در ایلام

آغاز نخستین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی در ایلام