مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-20اقتصادي

دومین تولید کننده بزرگ شکر در دنیا وارد کننده می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تولید شکر در هند در سال زراعی جاری به خاطر کاهش بارندگی، برای اولین بار طی 7 سال گذشته کمتر از میزان مصرف در این کشور بوده است؛ - کاهش تولید شکر در هند دورنمای این محصول را از ابتدای پاییز تیره و تاریک کرده و احتمال ممنوعیت صادرات شکر در 2024 و واردات این محصول را بالا برده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تولید شکر در هند در سال زراعی جاری به خاطر کاهش بارندگی، برای اولین بار طی 7 سال گذشته کمتر از میزان مصرف در این کشور بوده است؛ بنابراین کشت پایین تر احتمالاً باعث می شود دومین تولید کننده شکر در دنیا وارد کننده این محصول در سال آینده میلادی باشد.

کاهش تولید در دو ایالت اصلی تولید کننده شکر یعنی ماهاراشترا و کارناتاکا دورنمای این محصول را از ابتدای پاییز تیره و تاریک کرده و احتمال ممنوعیت صادرات شکر در 2024 را بالا برده است.

تولید شکر در هند در سال زراعی آینده که تا سپتامبر 2025 ادامه دارد باز هم رو به کاهش خواهد بود.

سطح پایین ذخایر در ماهاراشترا و کارناتاکا که روی هم رفته حدود نیمی از شکر هند را تولید می کنند، باعث شده بسیاری از کشاورزان محصولاتی مانند ذرت و نخود را کشت کنند که به آب کمتری نیاز دارند و زودتر به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین تولید کننده بزرگ شکر در دنیا وارد کننده می شود

دومین تولید کننده بزرگ شکر در دنیا وارد کننده می شود