مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-05سياسي

اقدامات و خدمات حاکمیت محرک افزایش مشارکت در انتخابات است


به گفته معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اطلاع رسانی در خصوص اقدامات و خدمات حاکمیت محرک افزایش مشارکت در انتخابات است و این مهم باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احسان یاوری عصر امروز در مراسم روز دانشجو که در سالن آمفی تئاتر مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی گلدشت برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه دانشجویان در برهه های مختلف، اظهار کرد: دانشجویان امروز همان دانشجویانی هستند که سال 1332 در مقابل شاه و آمریکا ایستادگی کردند، دانشجویانی پیرو خط امام که سفارت آمریکا را تسخیر کردند.

وی به تحولات غزه نیز ورود کرد و گفت: برخی ها می گویند حماس اول حمله کرده چه ربطی به آمریکا دارد، اما همانطور که در کودتای 1332 رد پای آمریکا وجود داشت امروز هم در غزه می بینیم عامل اصلی حمله به غزه همان آمریکا است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، خاطر نشان کرد: با وجود جنایات جنگی در غزه اما یک قطعنامه در محکومیت این جنایات صادر نشد، چون سیاست نژاد پرستانه آنها می گوید، جز آنها کسی حق بهره برداری از مواهب و منابع زمین را ندارد.

یاوری به موضوع انتخابات ورود کرد و گفت: برای ما مشارکت در انتخابات مهم است و تضمین کننده افزایش مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات است که در نهایت منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات و خدمات حاکمیت محرک افزایش مشارکت در انتخابات است

اقدامات و خدمات حاکمیت محرک افزایش مشارکت در انتخابات است