مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-14بين الملل

آیا طوفان الاقصی های جدیدی در راه است؟


هنوز مشخص نیست که جنبش حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطینی چه شگفتانه های اطلاعاتی دیگری دارند که علیه اسراییل رو نکرده اند؟ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جهان نیوز نوشت: بیش از دو ماه از اجرای موفقیت آمیز عملیت طوفان الاقصی و متعاقبا حملات گسترده رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه می گذرد.

حملاتی که تاکنون موجب کشته شدن بیش از 18 هزار غیرنظامی فلسطینی شده اند و البته که بر اساس جدیدترین یافته های پژوهشی، بالاترین نرخ و نسبت تلفات غیرنظامیان در جریان یک جنگ بزرگ را در میان تمامی جنگ های قرن بیستم به ثبت رسانده است.

آمارهای رسمی حاکی از این هستند که بیش از 70 درصد از شهدای حملات صهیونیست ها به نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

با این همه، آنچه که واضح به نظر می رسد این است که رژیم صهیونیستی با صخره سخت گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه برخورد کرده و نمی تواند میدان جنگ را آنگونه که خود می خواهد، علی رغم حمایت های سنگین مادی و تسلیحاتی دولت های غربی از خود، به پیش برد.

در این رابطه شاهد بودیم که اخیرا در جریان حصول توافق آتش بس موقت در جنگ غزه و مبادله اسرا فلسطینی و صهیونیست، یکی از روسای سابق موساد اعلان کرد که دستیابی به توافق مبادله اسرا با حماس، در روزهای ابتدایی جنگ غزه، حتی جز 5 گزینه اول اسراییل در رابطه با گروه مذکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا طوفان الاقصی های جدیدی در راه است؟

آیا طوفان الاقصی های جدیدی در راه است؟