مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-11سياسي

تجمع 2 روزه دختران حاج قاسم در فاریاب


مدیر آموزش وپرورش شهرستان فاریاب گفت: روزهای دهم و یازدهم دی ماه تجمع دختران حاج قاسم با محوریت دانش آموزان را در فاریاب برگزار می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فاریاب، حجت الاسلام والمسلمین گروهی ظهر امروز در جلسه آموزش وپرورش شهرستان فاریاب که در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) فرهنگ فاطمی را برای نسل جوان به ویژه قشر دانش آموز راهگشا خواند و اظهار داشت: این مهم را در دستور کار خود قرار دهیم و جامعه را به سمت فرهنگ اسلامی ببریم.

از ترویج مکتب حاج قاسم در مدارس غفلت نکنیم  فرماندار فاریاب نیز در این نشست، به چهارمین سالگرد شهید سلیمانی پرداخت و با اشاره به اینکه اخلاص، ایمان، ایثار و مقاومت حاج قاسم به علاوه روحیه ولایت مداری از او یک مکتب ساخته است، ابراز داشت: این مکتب باید در همه عرصه ها بویژه در آموزش وپرورش مورد توجه قرار گیرد و چراغ راه آینده دانش آموزان باشد تا آنها به عزت و سعادت برسند.

یوسف میرشکاری اضافه کرد: مکتب سلیمانی در حال انتشار در دنیا است، نباید از تقویت آن در مدارس غفلت کنیم.

عباس لطفی مدیر آموزش وپرورش شهرستان فاریاب نیز در ادامه گفت: روزهای دهم و یازدهم دی ماه تجمع بزرگ دختران حاج قاسم را برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع 2 روزه دختران حاج قاسم در فاریاب

تجمع 2 روزه دختران حاج قاسم در فاریاب