مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-11اقتصادي

درآمد بیش از 130 میلیاردی دانشگاه تهران از محل طرح های کاربردی


معاون پژوهشی دانشگاه تهران از درآمد بیش از 130 میلیاردی دانشگاه تهران از محل طرح های کاربردی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری از امروز در مصلی تهران آغاز می شود و علاقمندان تا آخر هفته می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

با توجه به اینکه این هفته به عنوان هفته پژوهش و فناوری نامیده شده است، با مهدی فکور ثقیه معاون پژوهشی دانشگاه تهران درباره قراردادهای صنعتی گفت وگو کردیم.

فکور ثقیه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: حدود 200 میلیارد تومان ارزش قراردادهایی است که ما امسال امضا کردیم و حدود 132 میلیارد تومان از طرح های کاربردی درآمد کسب کردیم.

وی افزود: امسال در سی و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر کاملا به سمت تشویق اساتید و شرکت های فناور رفته بودیم که ارتباط صنعت و دانشگاه را تقویت کرده اند.

* در حوزه علوم انسانی به دنبال مسأله محوری هستیم معاون پژوهشی دانشگاه تهران درباره مسأله محور بودن پژوهش ها بخصوص در حوزه علوم انسانی اظهار داشت: ارتباط جامعه با دانشگاه بخصوص دانشگاه تهران که یک دانشگاه برتر و جامع هست در حال شکل گیری است، ما در حوزه های علوم انسانی این ارتباط با جامعه را کمتر شاهد هستیم اما سیاست هایی که ما دنبال می کنیم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد بیش از 130 میلیاردی دانشگاه تهران از محل طرح های کاربردی

درآمد بیش از 130 میلیاردی دانشگاه تهران از محل طرح های کاربردی