مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-26حوادث

انهدام 20 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام 20 باند سرقت سیم و کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.

- حسین تُرکیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دنبال خاموشی هایی که بر اثر سرقت سیم و کابل برق در برخی از محلات و خیابان ها باعث بروز مشکلاتی عدیده ای برای شهروندان شده بود طرح ویژه مقابله با سارقان سیم و کابل برق در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که به مدت 72 ساعت اجرا شد 24 نفر با رصد هوشمندانه کارآگاهان و هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاه های خود دستگیر و با اعترافات به دست آمده از آنان 82 فقره سرقت سیم و کابل برق کشف شد.

ترکیان خاطرنشان کرد: با تلاش کارآگاهان این پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون 20 باند  سرقت سیم و کابل برق شناسایی و منهدم و مقادیر قابل توجهی سیم و کابل مسروقه  کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از رصد و شناسایی خریداران سیم و کابل مسروقه نیز خبر داد و با هشدار به کسانی که در این زمینه فعال هستند، گفت: هر کس در زمینه خرید اموال مسروقه فعال باشد در ارتکاب سرقت توسط سارقان شریک است و برابر قانون به مجازات های تعیین شده محکوم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 20 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان

انهدام 20 باند سرقت سیم و کابل برق در اصفهان