مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-06سياسي

معضلات اجتماعی با رشد فرهنگی جامعه از بین می رود


فرماندار رودسر با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و توجه به خانواده بسیار مهم است، گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی با رشد فرهنگی از بین خواهد رفت و جامعه مسیر اعتلای خود را پیش می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت السلام ابوالقاسم ابراهیمی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی رودسر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر در حسینیه شهدای جنیدی دفتر امام جمعه رودسر با اشاره به لزوم توجه به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: حجاب و عفاف مهمترین عامل تحکیم بنیان خانواده و حفظ امنیت اجتماعی در جامعه است که دشمن تلاش می کند با هنجارشکنی هدفمند به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

  وی عفاف و حجاب را از مولفه های فرهنگ اسلامی برشمرد و افزود: اگر عفاف و حجاب در جامعه نادیده گرفته شود جامعه اسلامی آسیب پذیر خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی رودسر با تاکید بر لزوم ترویج گفتمان عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد: عفاف و حجاب همواره در فرهنگ اسلامی مورد توجه بوده و دستگاه ها و نهادهای مختلف باید به وظایف خود در این زمینه به درستی عمل کنند.

  امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه شهرستان رودسر بیش از 700 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ادای دین به مقام والای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلات اجتماعی با رشد فرهنگی جامعه از بین می رود

معضلات اجتماعی با رشد فرهنگی جامعه از بین می رود