مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-25اقتصادي

روزانه 28 میلیون مترمربع در سطح شهر قم نظافت می شود


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در حوزه نظافت شهری در 24 ساعت حدود 650 تن زباله از سطح شهر جمع آوری و 28 میلیون مترمربع نظافت شهری به طور روزانه انجام می شود.

- ایسنا/قم مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در حوزه نظافت شهری در 24 ساعت حدود 650 تن زباله از سطح شهر جمع آوری و 28 میلیون مترمربع نظافت شهری به طور روزانه انجام می شود.

به نقل از شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به وظایف معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اظهار کرد: وظایف معاونت رسیدگی و مراقبت مستمر نظافت در محدوده مناطق و جلوگیری از کار اماکن مزاحم برخلاف بهداشت برابر مصوبات کمیسیون تشخیص مزاحمت و نظارت و همکاری با واحدهای ذی ربط در از بین بردن حشرات و حیوانات موذی و ولگرد و حفظ و نگهداری فضای سبز موجود در مناطق شامل میادین و پارک های محلی و اشجار معابر با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حد اختیارات مصوب تنفیذ شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد:نظارت بر حسن اجرای امور نواحی منطقه در ارتباط با مسئولیت ها و اختیارات اداری و مالی و خدماتی تنفیذ شده و نظارت بر جمع آوری زباله و دفع آن از طریق بهداشتی و فرستادن آن به سازمان بازیافت از دیگر وظایف این معاونت به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 28 میلیون مترمربع در سطح شهر قم نظافت می شود

روزانه 28 میلیون مترمربع در سطح شهر قم نظافت می شود