مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:402023-11-27حوادث

این زن به بهانه کاریابی از بیکاران 20 میلیارد تومان کلاهبرداری کرد


متهم در جریان بازجویی های انجام شده و تحقیقات تخصصی و فنی کارآگاهان، به کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی از شهروندان در پوشش موسسه کاریابی و فریب افراد بیکار اعتراف کرد.

- فرمانده انتظامی شهرستان ری:: متهم در جریان بازجویی های انجام شده و تحقیقات تخصصی و فنی کارآگاهان، به کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی از شهروندان در پوشش موسسه کاریابی و فریب افراد بیکار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زنی خبر داد که در پوشش موسسه کاریابی، اقدام به 20 میلیارد تومان کلاهبرداری از افراد بیکار کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره جزییات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرری با موضوع کلاهبرداری از افراد در جست وجوی کار، رسیدگی به این پرونده در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و آنان تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

  وی با بیان این که کارآگاهان پلیس آگاهی در نخستین گام از مال باختگان برای حضور در مقر انتظامی دعوت به عمل آوردند، گفت:  فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان این که این زن پس از مدتی موسسه را تعطیل کرده و متواری شده بود، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اقدامات فنی و اطلاعاتی، سرانجام موفق به شناسایی محل اختفای این زن در یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این زن به بهانه کاریابی از بیکاران 20 میلیارد تومان کلاهبرداری کرد

این زن به بهانه کاریابی از بیکاران 20 میلیارد تومان کلاهبرداری کرد