مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-14اجتماعي

بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان


با آغاز بارش ها و کاهش نسبی دما در گیلان بارش برف در مناطق و جاده های کوهستانی ماسال ، لاری خانی در محدوده سیاهکل – دیلمان، اسالم – خلخال و بره سر رودبار سبب کاهش دید و کندی تردد خودروها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی و کاهش نسبی 6 الی هفت درجه ای دما در گیلان، از روز گذشته بارش باران در اکثر نقاط استان به ویژه در مناطق شرقی و غربی آغاز و اواخر دیشب این بارش ها در برخی از نقاط به برف تبدیل شده است.

گیلان برفی شد تداوم سامانه سرد بارشی در گیلان سبب شد که در برخی از مناطق این استان از جمله ارتفاعات تالش، ماسوله، دیلمان رودسر، و ماسال نزولات آسمانی به شکل برف باشد.

تردد در محورهای کوهستانی کند است بر اساس اعلام غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان بارش برف در مناطق کوهستانی ماسال ، لاری خانی در محدوده سیاهکل – دیلمان، اسالم – خلخال و بره سر رودبار سبب کاهش دید و کندی تردد شده و به همین منظور از همه رانندگان درخواست دارد تا از وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ استفاده کنند.

با تداوم بارش ها در 48 ساعت گذشته و کاهش دما در گیلان، برخی از مناطق کوهستانی از جمله محور پونل به خلخال و جاده دیلمان به سیاهکل و ماسوله شاهد کندی تردد و بعضا یخبندان به دلیل سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان

بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان