مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-05ورزشي

رویداد استانی جامعه پرداز در کرمان برگزار می شود


رویداد استانی جامعه پرداز با محوریت جمعیت، خانواده و هویت زن، 15 و 16 آذرماه در کرمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسیر، در رویداد استانی جامعه پرداز فعالان مردمی در حوزه های جمعیت، ازدواج و هویت زن از سراسر استان حضور خواهند داشت.

این رویداد در گام اول با هم افزایی بدنه فعالان مردمی ظرفیت های آن ها را شناسایی و با معارفه به یکدیگر تعامل و هم افزایی را تسهیل می کند.

حجت سلطانی در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: رویداد جامعه پرداز به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده و باحضور مجموعه های مراکز مشاوره، حلقه های میانی، مساجد و هیئت های فعال در حوزه اجتماعی، مؤسسات خیریه خانواده محور(فعال در حوزه ازدواج، طلاق، جمعیت)، مراکز و کنشگران خاص واسطه گری ازدواج، مراکز فعال در سبک زندگی، اساتید برجسته حوزه خانواده و گروه های جهادی خانواده محور(ازدواج،طلاق ،جمعیت) برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت  هدف از برگزاری این رویداد را تمرین عملیات مشترک، هم افزایی، تقویت و توانمندسازی فعالان این حوزه ها دانست و گفت: گروه های حاضر در این رویداد، محصولات خود را در قالب نمایشگاه و میزهای مسأله محور ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استانی جامعه پرداز در کرمان برگزار می شود

رویداد استانی جامعه پرداز در کرمان برگزار می شود