مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 00:302023-12-02بين الملل

کامالا هریس: اسراییل بیش از حد غیرنظامیان را غزه کشته است


معاون رییس جمهور آمریکا بدون محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در غزه گفت تعداد غیرنظامیان بی گناهی که این رژیم در غزه به شهادت رسانده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری  فارس، کامالا هریس ، معاون رییس جمهور آمریکا مدعی شد، رژیم صهیونیستی حق دفاع از خود دارد اما باید به قوانین بشردوستانه و بین المللی احترام بگذارد و تعداد بیش از حدی از فلسطینیان بی گناه کشته شده اند.

صحبت های این مقام شماره دوی دولت آمریکا در حالی مطرح شدند که وزارت بهداشت غزه اعلام کرد، دست کم 193 فلسطینی در جریان دور جدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از روز جمعه و از بعد از پایان آتش بس موقت به این باریکه به شهادت رسیده و 650 تن نیز مجروح شده اند.

این وزارتخانه با رد ادعای رژیم اسراییل، تأکید کرد که هیچ منطقه و نقطه امنی در غزه برای غیرنظامیان وجود ندارد و جنایات و اقدامات اشغالگران علیه غیرنظامیان ادعای آن ها را به خوبی رد می کند.

معاون رییس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه اجلاس تغییرات اقلیمی در دبی اظهار کرد: صراحتا ابعاد رنج های غیرنظامیان و تصاویر و ویدیوهایی که از غزه بیرون می آیند وحشتناک هستند.

هریس به توضیح درباره دیدگاه ادعایی آمریکا درباره غزه پس از جنگ نیز پرداخته و مدعی شد، جامعه بین المللی باید از بازسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامالا هریس: اسراییل بیش از حد غیرنظامیان را غزه کشته است

کامالا هریس: اسراییل بیش از حد غیرنظامیان را غزه کشته است