مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-17فرهنگي

تاثیر سوء محتوا ی مبتذل بر نوجوانان + فیلم


دکتر نگین صدری زاده، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مصاحبه ای با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با موزیک جدید خواننده ای ملقب به ساسی مانکن و تاثیر سوء اینگونه محتوا های مبتذل بر نوجوانان گفت: - کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ارتباط با زندگی کودک و نوجوان باید در آثار دیده شود و قدرت تفکر و تشخیص کودک و نوجوان را باید جدی گرفت و در آثار به پرورش این مهارت ها هم توجه شود.

دکتر نگین صدری زاده، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مصاحبه ای با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با موزیک جدید خواننده ای ملقب به ساسی مانکن و تاثیر سوء اینگونه محتوا های مبتذل بر نوجوانان گفت: خیلی اوقات رویکرد ما در اینگونه مسائل رویکرد نادیده گرفتن است که این رویکرد اشتباه است و باید در رابطه با اینگونه مسائل صحبت کرد.

او در ادامه گفت: همه ی ما بر تاثیر شعر و موسیقی بر کودکان و نوجوانا ن اتفاق نظر داریم، اما وقتی کودک و نوجوان ما درگیر یک محتوای اشتباه میشود به این دلیل است که محتوای مناسبی در دسترس او نبوده.

وی افزود: کشور ما از لحاظ موسیقی و ادبیات بسیار غنی است، اما چرا کودک با اینگونه موسیقی ها ارتباط نگرفته و موسیقی های سطح بالاتر را اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر سوء محتوا ی مبتذل بر نوجوانان + فیلم

تاثیر سوء محتوا ی مبتذل بر نوجوانان + فیلم