مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-12ورزشي

استفاده از تمام ظرفیت های فوتبال در کشور واجب است


رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: باید از تمامی ظرفیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فوتبال و فوتسال در کشورمان استفاده کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: باید از تمامی ظرفیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فوتبال و فوتسال در کشورمان استفاده کنیم.

ابراهیم شکوری در اختتامیه دوره مربی گری فوتسال سطح سه آسیا که شب گذشته 20 آذر در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری کلاس فوتسال سطح سه آسیا برای اولین بار در استانی خارج از تهران کار بسیار دشواری است و در سطح آسیا این کلاس بی نظیر است.

وی افزود: در فوتسال ما در آسیا و جهان دارای رتبه خیلی خوبی هستیم برگزاری این کلاس در آینده به رشد و ارتقاء فوتسال ما کمک شایانی می کند.

رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کشورمان ادامه داد: با توجه به اینکه مدرس خوب، مربی خوب را پرورش می دهد و مربی خوب نیز در آینده بازیکنان خوب را پرورش می دهد، چشم انداز ما این است که بتوانیم به واسطه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی پای کشورهای دیگر را به خراسان رضوی باز کنیم.

شکوری افزود: فوتبال پدیده ای فراتر از ورزش است و مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همه مسائلی که می تواند برای یک جامعه مفید باشد را در بر می گیرد از جمله کشور قطر که به واسطه جام جهانی فوتبال فرهنگ و دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت های فوتبال در کشور واجب است

استفاده از تمام ظرفیت های فوتبال در کشور واجب است