مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26سياسي

دشمن با شعار انحرافی زن، زندگی، آزادی به دنبال ولنگاری بود


دشمن با شعار انحرافی زن، زندگی، آزادی تنها به دنبال ولنگاری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، حجت الاسلام امید گنجه ای در دیدار با فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا ( س) و شورای حوزه مقاومت حوزه و فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج؛ زنان را هدیه ای عرشی دانست و اظهار داشت: بسیجیان در تمام عرصه ها زبانزد هستند و نظام اسلامی به وجود آنان افتخار می کند.

  امام جمعه باشت شعار زن، زندگی، آزادی را شعار انحرافی خواند و گفت: برخی با سردادن شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال ولنگاری هستند پس ما باید در مسیر حضرت زهرا (س) باشیم، نه آنکه زن را به عنوان یک کالا همچون غرب معرفی کنیم.

اگر از مسیر ائمه اطهار و حضرت زهرا (س) دور شویم خسران زیادی را متحمل می شویم و اگر به دنبال رستگاری هستیم باید حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهیم.

وی ضمن  تبیین نقش بسیج خواهران و اهمیت آن در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان فرشتگانی هستند که در زمین به کارهای آسمانی و عرشی پرداخته و جامعه بشری را به عروج و تعالی انسانی هدایت می کنند.

  امام جمعه باشت  ضمن اشاره به تلاش همه جانبه جبهه استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: جنگ نرم به عنوان جنگی سخت تر و برنده تر از جنگ نظامی با هدفی گسترده تر که شامل تمامی افراد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با شعار انحرافی زن، زندگی، آزادی به دنبال ولنگاری بود

دشمن با شعار انحرافی زن، زندگی، آزادی به دنبال ولنگاری بود