مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-13حوادث

دندانپزشک قلابی در شهرری دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرری با تلاش ماموران پلیس فتا، خبر داد و گفت: یک کلینیک زیبایی در این رابطه پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری به تلاش های شبانه روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و بر حفظ امنیت و سلامتی مردم تاکید کرد و گفت: در پی مراجعه شهروندان به پلیس فتا این فرماندهی و اعلام شکایت مبنی بر فعالیت و تبلیغات یک دندانپزشکی در فضای مجازی که در اثر اقدامات آن مراجعین مبتلا به بیماری های عفونی شده اند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی ماموران پلیس فتا مشخص شد فردی با اجاره اتاق در یک کلینیک و تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات زیبایی و دندانپزشکی کرده که مراجعین پس از مدتی دچار بیماری های عفونی شدید می شوند که پس از انجام هماهنگی های قضایی، دکتر قلابی و مدیر آن مجموعه کلینیک پزشکی و زیبایی دستگیر و آن مجموعه پزشکی حسب دستور مقام قضایی پلمب شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در بررسی صورت گرفته از محل مورد نظر مشخص شد، این فرد هیچگونه مجوز و مدارک پزشکی ندارد گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود اما پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندانپزشک قلابی در شهرری دستگیر شد

دندانپزشک قلابی در شهرری دستگیر شد