مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:252023-11-25سياسي

آخرین وضعیت سیل روستای زهری کاری لیردف +عکس


سیلاب در حال حاضر فروکش کرده و امداد رسانی و تقویت سیل بندها در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک امروز در توضیح این مطلب اظهارداشت: از ساعت 4:30 صبح امروز بارندگی در بخش لیردف آغاز شده و تا ساعت 6:30 دقیقه ادامه داشته است.

وی افزود: طی این مدت 48 میلی متر بارندگی ثبت شده است و همین امر نیز موجب شکستن سیل بندهایی در بالادست روستا که با کاربری کشاورزی بوده شکسته و آب به سمت پایین دست جاری شده است.

  فرماندار جاسک بیان کرد: سیل بندی نیز در مجاورت روستا قرار داشته که فشار آب موجب شکسته شدن این سیل بند شده و آب وارد روستا و خانه های مردم می شود.

مهرانی تاکید کرد: 45 خانه در روستای زهری کار دچار آبگرفتگی شده اند که خسارات وارده به 20 خانوار جدی است در حالی که 25 خانوار درگیر سیلاب خساراتشان جزیی بوده است.

وی تصریح کرد: به محض اطلاع از سیلاب نیروهای امدادی، بسیجی و نیروهای دستگاه های خدمات رسان به منطقه اعزام شده و کار امدادرسانی، اسکان اضطراری و تقویت سیل بندها آغاز شده است.

فرماندار جاسک خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب در روستا فروکش کرده و با بسیج کردن ماشین آلات مورد نیاز پاکسازی و شن ریزی معابر در حال انجام است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سیل روستای زهری کاری لیردف +عکس

آخرین وضعیت سیل روستای زهری کاری لیردف +عکس