مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-11سياسي

پاک فطرت: دانشگاه فرهنگیان بودجه دولتی مشخص داشته باشد


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان اینکه تقویت آموزش و پرورش با تقویت دانشگاه فرهنگیان محقق می شود، گفت: چرا باید دانشجوی دانشگاه فرهنگیان به دلیل نبودن خوابگاه، - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان اینکه تقویت آموزش و پرورش با تقویت دانشگاه فرهنگیان محقق می شود، گفت: چرا باید دانشجوی دانشگاه فرهنگیان به دلیل نبودن خوابگاه، شب را در نمازخانه و بدون امکانات بخوابد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: متاسفانه دولت ها نسبت به دانشگاه فرهنگیان بی مهری کرده اند اما اگر قرار است با تهاجم فرهنگی مقابله کرده و آمار جرم و جنایت و ورودی پرونده های قضایی روز به روز کمتر شود، باید کارخانه انسان سازی آموزش و پرورش را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه تقویت آموزش و پرورش با تقویت دانشگاه فرهنگیان محقق می شود، گفت: باید برای تقویت دانشگاه فرهنگیان سرانه دانشجویی حداقل در حد سرانه بودجه دانشگاه های دولتی دیگر باشد، اما متاسفانه دانشگاه فرهنگیان بودجه دولتی مشخص و مکان مناسبی ندارد.

وی ادعا کرد: چرا باید دانشجوی این دانشگاه با رتبه برتر کنکور به دلیل نبودن خوابگاه، شب را در نمازخانه و بدون امکانات بخوابد؟ پاک فطرت در پایان بر لزوم برقراری فوق العاده خاص نظام پرستاری در بودجه سال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک فطرت: دانشگاه فرهنگیان بودجه دولتی مشخص داشته باشد

پاک فطرت: دانشگاه فرهنگیان بودجه دولتی مشخص داشته باشد