مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:202023-11-22سياسي

استاندار خوزستان: مسائل و مشکلات با تفکر بسیجی حل می شود


مدیران باید با تفکر بسیجی مسائل را حل کنند زیرا با توجه محدودیت هایی که داریم پیش برویم مشکلات حل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان که در محل سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان روزها در مبارزه با مستکبرین، استعمار، استثمار، مفسدین، کمک به مردم و محرومان و شب ها به عبادت پرودگار و دوری گزیدن از خلق و دنیا و متوجه ساختن دل و جان به حضرت حق و سخن گفتن با او مشغول هستند.

وی افزود: خلوت باطنی انسان را به مقامات بالا می رساند و انسان را آماده می کند تا اسرار حق را دریابد، وقتی کسی روی باطن کار کرد اینجا است که کشف شهود می شود و بینش و بصیرتی پیدا می کند که به شجره طیبه وصل و از چشمه زلال معصومین نشاُت می گیرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در زمان جنگ صحنه ای وجود نداشت که بچه های بسیج در آن حضور نداشته باشند، عنوان کرد: امروز نیز در سوریه داعشیان از بسیج و تفکر آن ها چه بسیج خودمان چه بسیج کشورهای پاکستان، سوریه، افغانستان، عراق و سایر کشورها ترس و وحشت داشتند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان تفکر موفق شد در مقابل مستکبرین پیروز شود، بیان کرد: امروز اگر یمنی ها و حوثی ها پیروز شدند و دنیا آن ها را قبول کرد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: مسائل و مشکلات با تفکر بسیجی حل می شود

استاندار خوزستان: مسائل و مشکلات با تفکر بسیجی حل می شود