مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-20سياسي

طرح ملی شهریاران، حرکت در راستای گفتمان گام دوم انقلاب است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: طرح ملی شهریاران، حرکت در راستای گفتمان گام دوم انقلاب است و باید با استفاده از تمامی ظرفیت های مردمی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم گام برداریم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: طرح ملی شهریاران، حرکت در راستای گفتمان گام دوم انقلاب است و باید با استفاده از تمامی ظرفیت های مردمی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی شامگاه 28 آذر ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ملی شهریاران، اظهار کرد: این طرح با شعار شهریاران، ایرانِ در میدان با هدف اینکه اقشار مختلف، شهریار ایران هستند و باید وارد میدان شده و با یکدیگر هم افزایی کنند؛ در سراسر کشور راه اندازی شده است.

هاشمی با بیان اینکه از تمام جامعه نخبگانی، حلقه های میانی و گروه های مردمی در راستای شرکت در این پویش دعوت شده، خاطرنشان کرد: در قالب طرح ملی شهریاران، فرصتی فراهم شده است که تمامی دغدغه مندان که برای پیشرفت و آبادانی ایده و طرحی دارند، بتوانند ایده های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای آن حمایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی شهریاران، حرکت در راستای گفتمان گام دوم انقلاب است

طرح ملی شهریاران، حرکت در راستای گفتمان گام دوم انقلاب است