مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-21سياسي

520 بسته یلدایی در شهرستان انگوت توزیع شد


رییس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: در قالب پویش یلدای مهربانی و برای دستگیری از خانواده های نیازمند، 520 بسته معیشتی بین مددجویان این شهرستان توزیع شد.

- ایسنا/اردبیل رییس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: در قالب پویش یلدای مهربانی و برای دستگیری از خانواده های نیازمند، 520 بسته معیشتی بین مددجویان این شهرستان توزیع شد.

جمشید جاهدزاده، 30 آذر اظهار کرد: در آستانه شب یلدا و با بهره گیری از مشارکت خیران، تهیه و توزیع بسته های معیشتی را در این شهرستان شاهد بودیم تا خانواده های نیازمند در این ایام بتوانند شب چله آرام و مناسبی را سپری کنند.

وی به اقدام شایسته کمیته امداد در راه اندازی پویش یلدای مهربانی اشاره کرد و گفت: با هدف بهره مند کردن نیازمندان از کمک های مردمی در این مناسبت سنتی و آیین دیر پای ایرانیان، تدارک بسته های یلدایی را برای خانواده های نیازمند در نظر گرفتیم.

جاهدزاده افزود: در همین راستا توزیع بسته های یلدایی در شهرستان انگوت با مشارکت سپاه و خیران نیک اندیش و مراکز نیکوکاری و کمیته امداد این شهرستان انجام شد.

رییس کمیته امداد شهرستان انگوت تصریح کرد: در این پویش در مجموع 520 بسته به ارزش 105 میلیون تومان در بین نیازمندان و مددجویان شهرستان انگوت توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

520 بسته یلدایی در شهرستان انگوت توزیع شد

520 بسته یلدایی در شهرستان انگوت توزیع شد