مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-03سياسي

انعقاد قرارداد آبرسانی به 1500 روستای استان کرمان در آینده نزدیک


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح آبرسانی به 669 روستا در کرمان در حال اجراست و به دنبال انعقاد قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای اجرای طرح آبرسانی به 1500 روستای دیگر در استان هستیم.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح آبرسانی به 669 روستا در کرمان در حال اجراست و به دنبال انعقاد قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای اجرای طرح آبرسانی به 1500 روستای دیگر در استان هستیم.

علیرضا عبدیان صبح امروز 12 آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان اظهار کرد: آبرسانی به روستاها جزء افتخارات بسیج سازندگی و سازمان آب و فاضلاب است.

وی ادامه داد: طرح آبرسانی به 669 روستا در کرمان در حال اجراست و به دنبال انعقاد قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای اجرای طرح آبرسانی به 1500 روستای دیگر در استان هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان افزود: با اجرای این طرح ها روستاهای بالای 20 خانوار از آب آشامیدنی با کیفیت برخوردار می شوند.

وی با بیان این مطلب که پیشرفت فیزیکی پروژه های آبرسانی در استان حدود 40 درصد است، تصریح کرد: حدود 673 میلیارد تومان در شهرستان رفسنجان برای اجرای پروژه های آبرسانی اختصاص یافته که این پروژه ها حدود 58


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد آبرسانی به 1500 روستای استان کرمان در آینده نزدیک

انعقاد قرارداد آبرسانی به 1500 روستای استان کرمان در آینده نزدیک