مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-03اقتصادي

ترشی فروش کام همشهریان را شیرین می کند


موفقیت یعنی با دست خالی برای چند نفر شغلی دست و پا کردن، این را کارآفرین جوان دورودی می گوید که با 10 میلیون تومان وام و تولید ترشی خانگی برای خود و 30 نفر شغل ایجاد کرده است.

- خبرگزاری فارس لرستان - نسرین صفربیرانوند، سمیرا میر مریدی 29 سال دارد و حدود 4 سال پیش برای پیدا کردن شغلی که بتواند کمک خرج خانه باشد به این در و آن در می زند تا با مشورت همسرش به فکر تولید ترشی می افتد.

او کارش را با وام ده میلیون تومانی کمیته امداد و در حجم کم شروع می کند، اما امروز در حوزه ترشی و زیتون حرف برای گفتن دارد.

این بانوی کارآفرین که ابتدا برای رهایی از بیکاری به سمت مشاغل خانگی رفته حالا اما هدف مهمتری را دنبال می کند و آن هم اشتغال زایی است.

او منزل و کارگاهش را در یک محله کم برخوردار دورود انتخاب کرده است تا در صورت توسعه کارگاه افراد ضعیف و کم درآمد محله را به کار بگیرد.

میر مریدی معتقد است: موفقیت تنها در پزشک و یا مهندس شدن نیست، بلکه موفقیت این است که با دست خالی بتوانی برای چند نفر شغلی دست و پا کنی.

با سمیرا میر مریدی کارآفرین جوان و موفق دورودی گپ و گفتی انجام داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

اتفاقی به سمت تولید ترشیجات رفتید؟ راستش را بخواهید چند سال پیش همسرم تصادف کرد، من هم بیکار بودم و برای اینکه کمک خرج خانه باشم به فکر پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترشی فروش کام همشهریان را شیرین می کند

ترشی فروش کام همشهریان را شیرین می کند