مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-07دانش

ایجاد انگیزه و نشاط در دانشگاه و دانشجویان ضروری است


مدیر فرهنگی و امور فوق برنامە دانشگاە علوم پزشکی کردستان گفت: گسستگی ایجاد شدە در دانشگاه ها با حضور دولت تبدیل بە پیوستگی می شود و این وظیفە نخبگان و اساتید است کە با ایجاد انگیزە و امید، - مدیر فرهنگی و امور فوق برنامە دانشگاە علوم پزشکی استان کردستان:  ایجاد انگیزه و نشاط در دانشگاه و دانشجویان ضروری است ایسنا/کردستان مدیر فرهنگی و امور فوق برنامە دانشگاە علوم پزشکی کردستان گفت: گسستگی ایجاد شدە در دانشگاه ها با حضور دولت تبدیل بە پیوستگی می شود و این وظیفە نخبگان و اساتید است کە با ایجاد انگیزە و امید، دانشجویان را نسبت به آیندە روشن این نظام آگاە کنند.

محمد سلیمانی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت روز دانشجو با اشاره به نقش بی بدیل دانشجو بە عنوان قشر فرهیختە و آیندەساز توسعه کشور اظهار کرد: ما از این سرمایەهای عظیم انسانی(دانشجو) در کشور غافل ماندەایم.

متاسفانە غفلت ما سبب شدە است کە رسانەهای دشمن نقش خود را بەخوبی ایفا کنند و ساز ناامیدی را در کشور و بین جوانان بنوازند.

ضرورت ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان مدیر فرهنگی و امور فوق برنامە دانشگاە علوم پزشکی کردستان، تصریح کرد: ناامیدی دانشجویان از آیندە تحصیلی و همچنین بخش عظیمی از فرار نخبگان نتیجە شانتاژهای خبری است و اینگونە نیست کە دشمن برای نخبگان ما در خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد انگیزه و نشاط در دانشگاه و دانشجویان ضروری است

ایجاد انگیزه و نشاط در دانشگاه و دانشجویان ضروری است