مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-05سياسي

برگزاری 6 پودمان 60 ساعته برای معلمان مدارس غیردولتی


دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از برگزاری 6 پودمان 60 ساعته طی 3 دوره برای معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حمید نیکزاد دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در نشست هم اندیشی قطب چهار کشوری ستاد همکاری ها به میزبانی تبریز با بیان اینکه طرح امین یکی از اتفاقات مبارک در راستای اقدامات پرورشی است، اظهار کرد: مناطق و استان ها، مبلغان طرح امین را بر اساس نیاز آن منطقه و نیاز مدرسه به کارگیری کنند و از موازی کاری در این زمینه نیز خودداری شود.

دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از برگزاری 6 پودمان 60 ساعته طی 3 دوره برای معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار با ارائه گواهی و در 3 بخش عمومی، معارفی و اعتقادی، تخصصی و مهارتی خبر داد.

وی متذکر شد: طرح پیوند منزل، مدرسه و مسجد از جمله برنامه های مهم وزارت بوده که با جدیت پیگیری می شود و لازم است استان ها برای رونق آن بیش از پیش همت کنند.

حجت الاسلام نیکزاد در ادامه به امکان حضور طلاب طرح امین در کلاس درس بر اساس ساز و کارهای پیش بینی شده در طرح نماد، اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، بررسی برنامه های سالانه کمیته های استانی، بررسی پیش نویس راهنمای عمل برنامه های استان ها و ارائه گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 6 پودمان 60 ساعته برای معلمان مدارس غیردولتی

برگزاری 6 پودمان 60 ساعته برای معلمان مدارس غیردولتی