مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-02سياسي

149 هزار اصله نهال در دیلم کاشت می شود


در اجرای پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور، بیش از 149 هزار اصله نهال در شهرستان دیلم کاشت می شود.

- ایسنا/بوشهر فرماندار دیلم گفت: در اجرای پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور، بیش از 149 هزار اصله نهال در شهرستان دیلم کاشت می شود.

محمد اسدی شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در شهرستان دیلم گفت: عملیات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در شهرستان دیلم و به طول 5 کیلومتر از مسیر جاده بویرات به سمت لیلتین آغاز شد.

فرماندار دیلم در این آیین با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری، اجرای این طرح بزرگ را با همکاری و مشارکت تمامی دستگاه ها و ارگان ها امکان پذیر دانست و بیان کرد: در کنار اداره منابع طبیعی لازم است که همه مدیران، مسئولان و مردم در این طرح عظیم مشارکت کنند.

اسدی افزود: طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور نه تنها یک الزام جهانی بلکه حکم شرعی و تاکید رهبر معظم انقلاب است و باید همه ارگان ها و مردم در اجرای این طرح کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی خاطرنشان کرد: سهم شهرستان دیلم در اجرای این طرح 149 هزار درخت است که در سال اول اجرای این طرح کاشته می شود و نوبت های بعدی سهمیه کاشت درخت، طی چهار سال در نقاط مختلف و قالب طرح های منابع طبیعی است که کاشت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

149 هزار اصله نهال در دیلم کاشت می شود

149 هزار اصله نهال در دیلم کاشت می شود